Mitt Liv!

Alla inlägg under augusti 2011

Av Felicia - 31 augusti 2011 15:29

hejhej!


igår hade vi skolfoto det gick väl bra, förutom att han glömde bort att ta kort på mig :P men fick jag även inte upp mitt lås till skåpet, så vaktmästaren fick komma och klippa upp låset :P sen dansade jag med Malin :) kul var det :P ikväll blir det att dansa med malin igen :D och imorgon blir det att vara med Elin och förmodligen gå en sväng på stan :) inte långt kvar till jag fyller :)


    


                                

Av Felicia - 27 augusti 2011 14:41

hejhej!


idag åkte man ner på stan en sväng och gick där :) sen bakade jag en kladdkaka till ikväll då min mamma ska ha fest :P får se om jag kanske åker ner till tuna park med Elin senare :P annars blir det nog bara att ta det lugnt och städa lite, imorgon blir det att åka med när bror min tränar sen får jag se vad som händer efter det :) nästa vecka så ska jag prova på att dansa med en kompis :)  ska bli kul :D


sjukt bra låt :D

      

                                            

Av Felicia - 24 augusti 2011 15:06

hejsan!

 


Rolig dag måste jag säga, hade typ rast hela dagen, och sen fick jag stå i kö ca en timme bara för att jag skulle ta ett kort och imorgon börjar det riktiga schemat :D nu kommer det några bilder jag har tagit :D

                 

Av Felicia - 23 augusti 2011 16:50

några bilder jag har tagit :D                     

Av Felicia - 23 augusti 2011 14:09

tjena!


Då har man nydligen kommit hem efter skolan :) dagen har varit rolig,har typ skrattat precis hela dagen :D vi blev uppdelade i tre grupper, sen fick vi gå och göra olika saker i olika rum :) sen var det lunch, var med tre nya tjejer och åt :P sen fick vi en uppgift att leta efter saker på skolan :P det gick väl sådär :P sen var det en lärare som sa att vi skulle göra ett bajsprov, för att vi går på restauramg och livsmedel, och ännu vet jag inte om det e sant :P hoppas vi inte behöver det :P

 


                                    

Av Felicia - 22 augusti 2011 13:41

Heej!


jag hann inte blogga igår, men det var en ganska lugn dag :) var och tittade när bror min tränade :P Idag var det första skoldagen :) ny skola och nyaklasskompisar :) lite nervöst var det men mest skojigt :P har även fått mitt schema :P slutar ungefär halv 5 på måndagar :( och sen e det typ 14.00 resten av dagarna :) imorgon blir det att börja klockan nio och lära känna klassen och även gå en rund tur i skolan :P


 


                                  

Av Felicia - 20 augusti 2011 16:51

heej!


idag gick jag upp vid nio :D sen blev det frukost och tv till typ halv tolv, då hoppade jag in i duschen sen blev det återigen tv till typ halv tre, då drog jag och mamma till ellfolk en sväng :D nu är man hemma igen men drar snart ner till stan för att se på bio med Elin :)

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer men skulle behöva städa mit rum lite, men vi får se vad som händer :) sen på måndag börjar jag skolan igen då :( ny skola och ny klass, hoppas det kommer gå bra, är lite nervös inför att träffa mina nya klasskompisar, men det kommer gå bra antar jag :) jaha, har inte så mycket mer att skriva nu då :P


  


                                         

Av Felicia - 19 augusti 2011 16:36

heej!


Idag gick jag upp vid halv 10 och klockan kvart över tio ringde pappa och sa att jag skulle komma, så jag tog moppen till ellfolk arena en sväng :P sen vid halv tolv åkte jag till mammas jobb för att äta lunch med henne :P men efter lunchen så stannade jag kvar och hjälpte henne lite :) sen fick vi cykla hem i regnet :( sen har jag bara ätit och tittat på tv :D imorgon blir det att vara med Elin, gå på stan en sväng och att titta på bio på kvällen :D



 



                                         

Presentation


Namn: Felicia
Älder: 16
Bor: Eskilstuna
skriver om min vardag!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards