Mitt Liv!

Alla inlägg under december 2011

Av Felicia - 31 december 2011 12:15

mitt humör har väl inte varit på topp dem senaste veckorna, av olika saker, men hoppas på att 2012 kommer bli sjukt bra :D slår vad om att det kommer bli det bästa året på länge :D


nyår idag då! och jag är inte ett dugg taggad, har lust att bara ligga i sängen hela dagen :/ men blir snart en sväng till stan innan hela familjen åker till Nyköping för att träffa vännerna där borta och fira nyår, får väl hoppas på att det blir roligt:P åker förmodligen hem på söndag igen och så är det bara en vecka kvar innan skolan börjar :( och hur måste den veckan spenderas? jo framför massa plugg, antar att jag kommer ha två jävla spanska prov när jag kommer tillbaka till skolan så det blir förmodligen skit mycket plugg sista veckan :/ men som tur är har jag bestämt att träffa några vänner, så jag slipper i alla fall plugget ett tag.


mina nyårs löften kommer förmodligen bli att äta nyttigare och att gå upp i vikt :/

nu på sista tiden har jag gått ner ännu mer ivikt istället för tvärt om :/


  


// Felicia

Av Felicia - 29 december 2011 12:15


sorry att jag inte bloggat på ett tag :/ jag har fortfarande hosta och det verkar inte vilja ge sig på ett bra tag :/ men har inte varit så sugen på att skriva även fast det hänt mycket dem senaste dagarna. julafton framför allt :) fick kokbok, två st bakböcker, vantar, två par skor, kläder, pengar m.m. dagen efter kom min kusin från västervik hit och då blev det att gå på stan och tuna park :D dem åkte hem igår. och då åkte jag hem till farmor och farfar för att hjälpa farmor att baka :D sen tittade jag på bio med Mark :D nice nice :D the girl with the dragon tattoo blev det. och idag blir det att åka till Karin för att mysa och se film :D med karin, emma, linnea och kanske Alicia och så blir det att sova där :) på Lördag åker jag till nyköping för att fira nyår där :D  


  


//Felicia 

Av Felicia - 22 december 2011 16:07

är fortfarande sjuk och det är piss tråkigt :( hoppas i alla fall ajg är frisk tills på lördag då det är julafton och jag har fortfarande bara köpt en julklapp kanske dags att handla lite? haha :P har bakat lite julgodis och vilat idag och snart blir det att börja fixa mig lite innan jag åker ner på stan för att träffa Emma och sedan blir det bio med Emma och två till :D vi får hoppas på att det blir roligt :) imorgon blir det väl bara att ta det lugnt så jag blir frisk och på lördag är det julafton :D på söndag kommer Kusinen hit för att fira jul :D


  


//Felicia


Av Felicia - 18 december 2011 18:18

så jävla nice helg :D blev stan i fredags :) igår blev det att fira bror och vara med Emma och Karin, vi drog till vinterfesten vid typ 20.00 och hade skit kul, sen drog vi hem till Emma och lyssna på musik och en massa sen vid 06.00 gick vi och lade oss och gick sedan upp halv elva för att Emma skulle iväg :P sen har jag typ bara sovit när jag kom hem :) och imorgon blir det skola :/


//Felicia

Av Felicia - 16 december 2011 22:50

har så skit tråkigt så tänkte skriva några saker folk inte vet om mig, om man inte känner mig :P


  1. Jag är alltid hungrig
  2. jag fryser ofta
  3. jag är beroende av kakor
  4. om jag inte ätit socker på länge börjar jag gråta
  5. jag gråter alltid till sorliga filmer
  6. jag gråter typ varje dag utan anledning
  7. jag är "rädd" att bli jätte tjock
  8. jag är rädd för döden
  9. jag är rädd att gå ute när det är mörkt själv ( rädd för att bli våldtagen eller nåt liknande )
  10. jag vill ha en bebis
  11. tappar alltid bort mina saker
  12. jag sover med strumpor


Av Felicia - 16 december 2011 18:41

    


här ser du Karin :D

Av Felicia - 16 december 2011 17:32

Igår blev det att baka och äta på akropolis, väldigt gott var det :D Hade spanska prov idag då :/ gick inte ett dugg bra. sen blev det stan med Karin Emma och Alicia. köpte en klänning :D

Imorgon blir det först att fira min bror sen drar jag till Emma för att sedan gå vidare mot stan till vinterfesten :D får hoppas på att det blir kul :D sen sover jag hos Emma :)


klänningen :D

     

Presentation


Namn: Felicia
Älder: 16
Bor: Eskilstuna
skriver om min vardag!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards