Mitt Liv!

Alla inlägg under oktober 2011

Av Felicia - 31 oktober 2011 19:53

nu har man gjort kladdkaka :D väntar på att den blir klar :P då blir det kladdkaka och se på film :D


några bilder från igår, det kommer flera nån annan dag :D


     

Av Felicia - 31 oktober 2011 12:25

när jag vaknade och tittade på klockan så var den kvart i elva (eller vad jag trodde i alla fall) så jag tittade även på min mobil och där var den kvart i tio. hade helt enkelt glömt vrida tillbaka klockan haha :) vid två drar man till Malin :D sen ikväll blir det att lägga in blderna på datan och sen lägger jag in några på bloggen :D nu blir det att fixa mig!



bruno mars- marry you!!


Av Felicia - 30 oktober 2011 21:39

rolig dag med Malin idag då :) var ute och fotade i över en och en halv timme .) kallt blev det haha. men roligt var det. blev attakerad av en gren. men jag överlevde som tur var. sen satt vi vid datan ett tag och sen åt vi lite innan hon sedan skulle hem :p orkar inte ladda in bilderna idag så det gör jag imorgon. imorgon blir det även att vara med Malin igen :D sen på tisdag blir det att vara med mormor tror jag :D sen på onsdag åker jag till stockholm :D

  

Av Felicia - 30 oktober 2011 13:56

lugn dag igår då, titade på film typ hela dagen :D och igår var det jag som gjorde tre rätters middag :) idag blir det att vara med Malin, hon kommer om ca en halvtimme och vi ska väl bara chilla gå ut och ta lite kort oxå, så bilder kommer senare ikväll eller imorgon. på onsdag blir det att åka till stockholm och sen på helgen blir jag själv hemma :)

 

Av Felicia - 28 oktober 2011 22:47

hemma efter en grymt bra dag :D skolan var okej och sen åkte jag och två polare iväg för att handla godis :) sen hem till Karin och tittade på film :) sen blev det pizza och ännu mera film :D sjukt rolig dag, tycker alla ska se filmen, "one missed call" haha bra var den :P sen så råkade ju Karin att tappa sin kebab pizza på en filt eller nåt, och då skakade hon filten och det blev kebab över hela rummet :) oj vad vi skrattade :P imorgon blir det att sova länge :D :D sen blir det att astäda mitt rum :( och på söndag blir det kanske att vara med Malin :D

 

Av Felicia - 27 oktober 2011 21:24

spanska provet idag då :P skönt att få det överstökat och snart är det lov :D skrev det jag hade tänkt skriva på provet och nu får jag bara hoppas det räcker för ett E :P imorgon blir det tjejkväll hos Karin, film och massa mys :) i helgen blir det nog att ta kort, var ett tag sen :P nu blir det snart att hoppa in i duschen :D

 

Av Felicia - 26 oktober 2011 18:40

inte mycket arbete i skolan idag, blev mest snack, som vanligt :P sen åkte jag hem och då blev det tv och nu sitter jag och pluggar spanska som vi har prov på imorgon :D får hoppas att jag klarar det. imorgon blir det nog bara att ta det lugnt :) och på fredag blir det tjejkväll hos Karin :d ska bli sjukt kul och sen är det lov :D blir att vara med kompisar hela veckan får jag hoppas på :D

 

Av Felicia - 25 oktober 2011 17:13

klarade frukt och bär provet idag då :) nu blir det att göra spanska :) och nästa vecka är det lov! längtar skit mycket :) och på fredag blir det nog tjejkväll :) fett härligt :)har inte mycket att säga om dagen, förutom att jag gick hem vid halv ett för läraren inte kommit på en halvtimme och när jag väl kommit till mammas jobb så får jag sms, "skynda dig tillbaka, vi börjar nu" och då orkade jag inte så jag var kvar på mammas jobb och åt och satt vid datan :D

 

Presentation


Namn: Felicia
Älder: 16
Bor: Eskilstuna
skriver om min vardag!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards