Mitt Liv!

Alla inlägg under januari 2012

Av Felicia - 31 januari 2012 19:48

hade MLT hela dagen idag, gjorde kolapaj :) sen blev det plugg med Emma och Karin :P kom hem strax innan 6 och kvart över sex blev det att åka till mormor och morfar för att äta lite :D och snart blir det att titta på tv :)

sjukt mycket träningvärk från igår :P

har även bakat idag :) gjorde chokladbollar :D

  

// Felicia

Av Felicia - 30 januari 2012 16:42

ont i huvet :( haft MTL hela dagen i skolan idag då, gjorde kycklingsallad :p snart blir det att göra läxor och sen träna ;)

har även inte ätit godis på en vecka ;D stolt tjej :) imorgon åker pappa till Linköping och mamma kommer hem. men på fredag blir det att åka tillbaka dit :D

Av Felicia - 29 januari 2012 20:22

hemma igen då! kom hem vid ungeäfr två idag härligt men hade gärna varit kvar och skippat skolan men men.. blir att åka tillbaka på fredag igen i alla fall. snart blir det läggdags för mig. skola imorgon och jag är skit trött efter denna helg :P


  


// Felicia


Av Felicia - 28 januari 2012 11:00

nu sitter jag i Linköping. efter skit lång tid igår fick jag äntligen igång internet på sjukhuset. sjuk sjönt :) blir att åka hem imorgon eftersom jag går i skola :P blir att göra massa läxor idag då :)

Av Felicia - 26 januari 2012 17:26

jag har haft sjukt jobbigt dem senaste åren av olika anledningar och nu börjar det äntligen bli bättre :D förutom att min bror ligger på sjukhus just nu och när han kommer hem ska min pappa operera sig :/ 

jag känner att jag verkligen inte orkar ha det så här jobbigt längre, har gråtigt mig till sömns i flera år och haft det väldigt svårt att sova. har bestämt mig för att försöka få ordning på detta nu! som tur har jag mina älskade vänner som betyder allt utan dem skulle jag aldrig vara riktigt glad.

har även slutat äta godis  :D klarat mig i 4 dagar sjukt stolt :D så inge godis för mig förren vecka 8 då jag drar till Åre en vecka. (då klarar jag mig inte utan) men efter den veckan ska jag sedan sluta äta godis igen. 

ska även börja träna. mår helt enkelt mycket bättre av det. blir trött och lättare att sova då :D 

ska även börja äta skolmat har jag bestämt mig för! på senaste tiden har jag skippat maten helt och tagit en macka eller inget alls eller kanske ätit lite mat utan att bli mätt. 

skolan ska jag oxå fixa! inte pluggat ett skit nu på gymnasiet och det är ju nu det verkligen gäller! vill verkligen inte få F i slut betyg :/ så dags att skärpa mig :P 


älskar er otroligt mycket! <3


// Felicia

Av Felicia - 26 januari 2012 17:11

chill dag! hade spanska prov idag då och det gick väl bra hoppas jag! blev även donken och stan efter skolan idag nice nice :D 

dagens outfits!    

suddiga cam bilder :P


// Felicia

Av Felicia - 25 januari 2012 16:39

trött och ont i huvet:( inte ett dugg kul. hade spanska prov igår eller ja tre st, gjorde ett och så påbörjade jag dem andra två och gick sedan hem för att jag mådde så fruktansvärt dåligt. ont i huvet yr och kände mig svimfärdig.

 efter skolan idag blev det att dra till donken som vanligt och en sväng på stan efter det, två tröjor blev det oxå :D nicenice!!! snart blir det att åka och handla :P

på fredag blir det kanske att åak till Linköping och stanna kvar där tills söndag, om det inte blir att dem kommer hem på fredag får hoppas på det :D


 

kläderna som jag köpte idag!  

vet att tröjan ser rosa vit ut, men det är den inte, den är rosa bech!

// Felicia



Av Felicia - 23 januari 2012 16:20

sitter just nu och pluggar spanska :/ gjorde kokostoppar och glasstrutar i skolan idag då :D  blir att plugga spanska hela kvällen och förhoppningsvis klarar jag proven imorgon :P

hoppas på att mamma kommer hem imorgon då :)


// Felicia

Presentation


Namn: Felicia
Älder: 16
Bor: Eskilstuna
skriver om min vardag!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards