Mitt Liv!

Alla inlägg under november 2011

Av Felicia - 29 november 2011 18:21

duktig man är då, hittade nyss papprena till provet som var förra veckan, bättre nu än aldrig i alla fall, kanske dags att börja städa lite oftare kanske??

(eller ja mamma hittade dem)   

Av Felicia - 29 november 2011 16:35

lugn dag! bakning i skolan idag då :D gjorde jul bröd och sen slutade vi :D drog hem till Karin en sväng innan ajg åkte hem, huvudvärk nu då :/ men snart blir det att ta tag i läxorna :( imorgon sovmorgon det gillas, fem över 12 börjar vi och vi har förmodligen bara en lektion och det gillas mycket :D


 

Av Felicia - 28 november 2011 15:10

var hemma idag oxå då, läst och städat mitt rum idag, eller ja påbörjat att städa rummet. men imorgon ska jag till skolan :)


 

Av Felicia - 27 november 2011 18:38

lugn dag! blev att äta hos mormor och morfar och sen ta fram julpynten :)  nyss gjort brulepudding mums! snart blir det väl att duscha. skola imorgon då, förhoppnings vis mår jag bättre, fortfarande hostig och snuvig :/


ska/måste göra denna vecka som kommer!


* städa rummet.

* damsuga rummet

* göra läxorn

* träna

* vara med kompisar

* läsa klart engelskaboken

* göra omprov

Av Felicia - 24 november 2011 14:33

varit hemma idag då, hostar, och snuvig. så har tittat på film hela dagen, och det ända jag ätit är kiwi. blir väl att titta på mera film coh sen läsa lite engelska och spanska om jag orkar :)

Av Felicia - 23 november 2011 20:35

levt detta liv i 16 år! måste ske en förändring snart asså, så sjukt trött på livet just nu! vet ärligt talat inte vad som hänt med mig, har lust att bara skita i precis allting. vill bara försvinna!!  skolan är piss och det blir ju inte bättre att pappa är rasande på skolan för att vi aldrig har några lärare, ibland känns det till och med asom om jag valt fel program, och om det fortsätter så här har jag snart F i alla ämnen och det är ju då inget jag ser fram emot i alla fall. händer samma sak varenda dag. skola, hem, data, mat, tv, data.

ska ta tag i skolan och bara göra saker jag blir glad av :)


Av Felicia - 23 november 2011 20:11

underbar dag! började 12 och slutade kvart i två :) först hade vi matte och sen näringslära prov, provet gick väl inte så bra, hade inte övat :/

sen drog jag hem till Karin, med Linnea och Karin förstås. tittade på film, bakade och färgade mitt hår :D inte så jätte stor skillnad ser man på bilderna men men, nöjd blev jag i alla fall. blir mer och mer sjuk :( hostar, och förkyld :( 


 

Presentation


Namn: Felicia
Älder: 16
Bor: Eskilstuna
skriver om min vardag!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards