Mitt Liv!

Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

inga inlägg på sportlovet

Av Felicia - 17 februari 2012 12:52

heej! sjukt skön dag hade bara idrott idag :) och imorgon blir det att åka till Åre träffa Alicia och Frida :D kommer inte ha tillgång till någon data under hela veckan så ja det betyder att jag inte kan skriva något inlägg :( men när jag kommer hem igen antingen lördag eller söndag så kommer jag skriva, så då får ni kika in igen :D 

nu blir det att packa det sista och sen träna :D


// Felicia 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 25 mars 2012 18:41

Skriver aldrig här längre! så bättre att kika in på den andra bloggen :D ffeliciastenberg.blogg.se ...

Av Felicia - 18 mars 2012 19:47

heej! har inte skrivit nåt här på ett tag! kika in på min andra blogg ist.  men jag har lovat att skriva om vad ajg tränar och jag ber hemskt mycket om ursäkt att jag inte har gjort det ännu!   här har jag bild på alla övningar jag gör hemma! g...

Av Felicia - 10 mars 2012 14:59

har skaffat en ny blogg idag faktiskt, har inte bestämt mig om jag ska hålla båda bloggarna igång ett tag eller om jag ska sluta uppdatera här på en gång!! men håll utkik på båda bloggarna:D Min nya blogg ffeliciastenberg.blogg.se (funkade inte att...

Av Felicia - 10 mars 2012 09:22

dag 16 vad jag är beroende av   något jag är/ har varit beroende av är choklad :D choklad är nog det bästa som finns! men eftersom jag nu inte äter godis och jag klarar det oxå så jag är helt enkelt inte riktigt beroende av choklad. men min mobil...

Av Felicia - 9 mars 2012 16:47

Dag 15 mina drömmar   mina drömmar har inte många drömmar utan har en ganska stor dröm och de är att besöka alla länder i världen :) jag verkligen älskar att resa. bara att komma bort från verkligheten är det bästa som finns, en annan dröm ajg ha...

Presentation


Namn: Felicia
Älder: 16
Bor: Eskilstuna
skriver om min vardag!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards