Mitt Liv!

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Felicia - 9 mars 2012 16:47

Dag 15 mina drömmar


mina drömmar har inte många drömmar utan har en ganska stor dröm och de är att besöka alla länder i världen :) jag verkligen älskar att resa. bara att komma bort från verkligheten är det bästa som finns, en annan dröm ajg har är att flytta utomlands, iaf att bo utomlands en längre tid :) 

men när jag var liten drömde jag alltid om att få en hund, klart jag fortarande skulle vilja ha en hund men vet inte om jag skulle ha tid för den :/ 

Av Felicia - 9 mars 2012 16:42

inte hunnit blogga på ett tag nu när jag har praktik,träffa vänner och massa plugg :P jag kommer hem mellan halv 4- 5 på vardagar om jag inte träffar några kompisar så när jag kommer hem försöker jag göra lite läxor och sen är de mat och sen blir det bara att träna och duscha så hinner inte blogga :( och eftersom jag nu verkligen ska ta tag i skolan så kommer de bli ännu sämre med uppdateringen :( men jag ska skriva så ofta jag hinner och försöka skriva varje dag "30 dagar" iaf så får vi se hur de går :P men nu blir det iaf att plugga och skriver nog mer imorgon :D 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn: Felicia
Älder: 16
Bor: Eskilstuna
skriver om min vardag!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards